Löysin kadottamani tavarat: joulumerkit ja -kortit sekä vastaamattomat kirjeet. Oli niin looginen paikka, että en osannut/muistanut etsiä...

Eilen olin pitkään MLL:n syyskokouksessa. Poika oli ehtinyt nukahtaa. Yöllä hän heräili pikkuhetkeksi neljän aikoihin, ja kysyi missä äiti oli niin kauan. :)

Lapsukainen osaa jo sanallisesti ilmaista, että äiti on se ei-niin-tiukka kasvattaja. Eilen oli monta kertaa inttänyt isälleen: "Äiti antaa kyllä kattoa videoita!" No viime aikoina olen antanutkin katsoa, jopa melko myöhäiseen kellon aikaan. Hyi minua. Se on ollut minulle mahdollisuus tehdä ristipistoja, kun yritän saada erään työn valmiiksi jouluksi. En ole sitä saanut tehdä kotona moneen viikkoon, kun aina on ollut joku huutelemassa tai kiskomassa sinne tänne.

Ja niistä sukista, jotka piti tehdä. Ei tullut mitään. :( Yritin mutta poika purki, kun olin siivouksen kimpussa. Hauskaa se oli, ja uudestaan joskus. Lankaakin nyt olisi...