Huomasin, että olen kirjoittanut huhtikuussa melkoisen vähän tätä blogia. Enimmäkseen meemiä tms. ei-niin-henk.koht. Nyt päätin kirjoittaa kuulumisia, tyyliin tunnustuksia.

Meillä on makuuhuoneen remontti ehkä jopa valmistumassa toukokuussa. Itse en tosin ole paljonkaan sen eteen ehtinyt tehdä, koska en omaa kaikki remonttitaitoja ja minä olen meillä yleensä se, joka keskittyy lapsukaisen viihdyttämiseen (= leikkimiseen). Tummanpunainen seinä on hieno! Tässä kohti harmittaa, kun en osaa lisätä kuvia. Kaikki asioita ei vain ehdi opetella/tehdä. Yritämme päästä jossain vaiheessa miehen kanssa kahdestaan sisustusostoksille kaupunkiin, mattoa ja verhoja ainakin tarvitaan. Tällä hetkellä päässäni on sellainen pyöreä, tummanpunainen matto ja pitkät paneliverhot. Saapa nähdä, toteutuuko. Verhoissa olen lisäksi mieltynyt "ääriviivakuvioihin".

Nyt poika nukkuu päiväunia. Heräsi aamulla vähän yli kuusi. Pitäisi itsekin mennä nukkumaan päikkärit, niin jaksaisi turhia kiukkuamatta iltaan. Eilen nukuin iltapäivällä kaksi tuntia! Viikolla yöunet jäivät useinkin reiluun kuuteen tuntia, mikä on minulle liian vähän. En tajua, miten jotkut äidit jaksavat harrastaa omia puuhiaan, esim. käsitöitä, yömyöhään.

Ja nyt pitäisi myös mennä laittamaan kaikki vaatteet kaappiin makuuhuoneessa (= 5 kaappia). En sitten millään viitsisi.

Tunnustukset: En pidä keväästä. En pidä ulkoilusta. En pidä ruoanlaitosta.

Nautin  kun sain olla hetken yksin sisällä. Mies ja poika olivat ulkona. Paistoin lättyjä, joista tuli kyllä tosi rumia, mutta maukkaita. (Mies teki taikinan.)

Olen syönyt lounaaksi monena päivänä suklaalevyn. En millään pääse syömisissä takaisiin kuriin. On suurta huijausta, kun käyn kahdessa (!) elämäntapojen kohentamiseen tähtäävässä ryhmässä. Pyörän olen aikonut ostaa ja kai se pitäisi jo tehdä. Kysyin hintaa urheiluliikkeestä: 299 euroa! Huh.

Vappua en ole aikonut juhlia. Munkit ja simatkin ovat ostamatta. (Ilonpilaaja.) En pidä juhlapäivistä. Pojalla on kyllä ilmapalloja ja kerhossa tehty pupupäähine. Suloinen. Hyvä, että jossain jaksetaan yrittää. Ai niin, kyllä mekin askartelimme sellaisen pupupäähineen pehmo-oravalle heti perjantaina... :)