Sain eilen salaiselta ristipistoystävältäni DMC-lankoja ja tänään olin todella yllättynyt, kun sain uudestaan paketin. Siinä oli seuraavia: malli Nap cats (art nouveau-tyylinen eli juuri minun makuuni), mallikirjanen Hard-working vehicles (jaa, poikani olisi aivan myyty, jos ehtisin pistellä tästä hänelle jotain), 2 vyyhtiä lankaa (Dragon floss - hand dyed thread) ja teetä! Sekä viesti tietysti kissapostikortilla, joita keräilen. :) Todella mahtava yllätys! Eilen saamani langat ovat puutelistaltani juuri niitä, joita tarvitaan noiden kulkuneuvojen pistelyssä. Aivan upeaa huomata, kuinka huolellisesti ystäväni on miettinyt, mitä lähettää minulle!
 
Osaisinpa laittaa tänne kuvan, mutta voin joskus lisäillä linkkejä noihin tuotteisiin nettikauppoihin, jos ehdin.
 
Toivottavasti minun salainen ristipistoystäväni kokee edes osittain samoja tunteita kuin minä, kun hän saa postia...
 
EDIT: Oli paketissa myös salaperäinen rulla, josta tulee veteen laittamalla jotain uutta! ;)