1. Painan yli 100 kg.

2. Inhoan munakoisoa, kaalia ja oliiveja.

3. Rakastan suolattua kalaa ja jäätelöä.

4. Olen nettiriippuvainen.

5. Tarkistan sähköpostini useita kertoja päivässä.

6. Olen kännykkäriippuvainen - tekstiviestit ja kello!

7. Olen iloinen, kun poikani on hoidossa eikä kotona.

8. Tuhlaan Huutonetissä.

9. Tuhlaan postikortteihin.

10. Innostun helposti uusista asioista...

11. ...mutta kaikkea en jaksa tehdä kunnolla/loppuun.

12. Tunnen helposti antipatioita ihmisiä kohtaan.

13. Asuisin mieluummin kaupungissa.

14. En pidä pihatöistä.

15. Ajattelen usein kielteisesti.

16. Syön liikaa.

17. En tällä hetkellä pidä liikunnasta.

18. Omistaudun harrastuksilleni hetkittäin fanaattisesti.

19. Rakastan teatterissa käymistä.

20. Olen ollut innokas jääkiekkofani...

21. ...mutta en ole enää kiinnostunut lätkästä.

22. Haluaisin tavata ystäviäni useammin.

23. Pääsisinpä Ouluun...

24. ...tai Mikkeliin!

25. Opiskelussa parasta on poissaolo kotoa ja aikuinen keskusteluseura.

26. En halua tehdä pelkästään kulttuurituottajan töitä.

27. En halua olla pomo - en olekaan tällä hetkellä.

28. Pidän kirjoista...

29. ...mutta en jaksa lukea nykyään.

30. Valvon liikaa öisinä tunteina tietokoneella.

31. Rakastan listoja.

32. Toivoisin isovanhempien asuvan lähempänä.

33. Mieheni on arvokkaampi yksilö kuin mitä tajuankaan.

34. Minulla on viha-rakkaus -suhde poikaani.

35. Parasta pojassani on kielellinen nokkeluus...

36. ...ärsyttävintä kai itsepäisyys.

37. En haaveile perheenlisäyksestä.

39. Rakastan kissoja.

40. Olen hulluna postikortteihin ja niiden vaihteluun ympäri maailmaa.

41. Käytän liikaa aikaa harrastuksiini.

42. Meillä siivotaan harvoin.

43. En silitä pyykkiä montakaan kertaa vuodessa.

44. En pidä juhlapäivistä.

45. Olen mielelläni 30-vuotias.

46. Olen iloinen, kun poikani kasvaa päivä päivältä.

47. Aion palkata siivoojan kotiini.

48. Olen iloinen, kun kalenterini on täynnä tapahtumia.

49. En pidä joutilaisuudesta.

50. En pidä viikonlopuista ilman mitään suunnitelmia.

51. En pidä äkillisistä muutoksista.

52. Olen suunnitelmallinen.

53. Liian spontaanit ihmiset ärsyttävät...

54. ...samoin haihattelijat...

55. ...epätäsmälliset.

56. Olen huono ottamaan neuvoja vastaan.

57. Mielipiteisiini on helppoa vaikuttaa.

58. En ole myyntihenkinen.

59. Inhoan matematiikkaa.

60. Tarkkailen yhdyssanavirheitä.

61. Olen ylpeä, kun olen opiskellut yliopistossa.

62. Arvostan koulutusta.

63. Haluaisin osata ommella.

64. Laulan mielelläni - vaikka nuotin vierestä.

65. Kukkapenkeissämme kasvaa lähinnä rikkaruohoja.

66. En ymmärrä, miksi nurmikko pitää leikata joka viikko.

67. Olen iloisempi, mitä enemmän saan olla yksin.

68. Haaveilen uusista vaatteista...

69. ...ja laihemmasta olemuksesta.

70. Jaksan laihduttaa korkeintaan viikon.

71. Halveksin juoruilua.

72. Luen mielelläni roskalehtiä, esimerkiksi 7 päivää.

73. Juon teetä jopa kymmenen kuppia päivässä.

74. Hampaani ovat keltaiset.

75. En ole tilannut aikaa hammaslääkäriin, vaikka olen saanut kutsun sinne.

76. Tekniikan suhteen olen avuton.

77. Haluaisin osata kaiken täydellisesti, jos olen asiasta kiinnostunut.

78. Annan äitinä helposti periksi.

79. Pidän lastenkirjoista.

80. Rakastan dekkareita.

81. En ole ajanut polkupyörällä yli kolmeen vuoteen.

82. Kiertelen mielelläni kirpputoreilla.

83. Paperini ovat kaaoksessa.

84. Pidän pyykin pesemisestä koneella.

85. Nautin asioiden lajittelusta ja luokittelusta.

86. En pese ikkunoita.

87. En kiillota kenkiä.

88. Kurkin mielelläni muiden blogeja.

89. Haluaisin kokeilla hardanger-kirjontaa.

90. Haluaisin käydä säännöllisesti jumpassa.

91. En kehtaa mennä uimahalliin.

92. Rakastan postin saamista.

93. Jätän tavarat sikinsokin.

94. Inhoan puhelimessa puhumista.

95. Pidän postimerkkien ostamisesta.

96. Pidän suolaisesta ruoasta.

97. Olen kyllästynyt ranskalaisiin.

98. En ole käynyt Leivonmäen kansallispuistossa.

99. En syö aamupuuroa.

100. Vaadin paljon itseltäni, mutta lintsaan aina kun voin.