Minulla oli mahtava viikonloppu! Olin OUPS:n porukan kanssa mökkeilemässä Rokualla. Teimme perjantai-iltapäivästä sunnuntai-iltapäivään X-pistoja, söimme ja nauroimme. Erittäin onnistunut viikonloppu ja sain jopa muutaman piston aikaiseksi... ;) (Jaa, ensi vuonna olen luvannut opetella laittamaan blogiini kuvia...) Silti voi olla, että ko. taulu ei ehdi joululahjaksi anopille, harmi. Pistoista tuli krapulaa, ja nyt en ole kotona ehtinyt/jaksanut pistellä. Vielä linja-autossa iltayöllä pistelin 4,5 h, mutta sen jälkeen kolmessa päivässä kotona olen tehnyt alle kymmenen pistoa. Kräähk!
 
Jotenkin olen ihan lamassa. Ihmissuhdekiemuroita, mikä "oireilee" muun muassa niin, että syön mitä sattuu ja painoa on tullut useamman kilon verran lisää tosi lyhyessä ajassa. Olen typerä. Koska en syö säännöllisesti, en ole hyvässä työvireessä. En myöskään jaksa ajatellut joulua, enkä ole hankkinut oikein riittävästi joululahjojakaan (osalle läheisistä nolla, pojalle vain farkut). Tällaista. Olin niin vauhdissa marraskuussa, joten nyt on kai pakko nollata tilannetta.
 
Minut valittiin muuten MLL:n piirihallituksen varajäseneksi. - Jääköön piiri mainitsematta, etteivät saa tietää, missä kokouksissa tällainen hörhö on mukana.
 
Illalla pojan ryhmiksen pikkujoulu. Sinnekin pitää pikkupaketti viedä, jonka mies onneksi on hankkinut. Talo on hel--tin täynnä leluja. Hei lapselliset, miten säilytätte lasten leluja?!? Pitäisi taas roudata niitä varastoon, mutta kun poika tuo joka mummolareissulta kassillisen uutta/(vanhempien) vanhaa kamaa...
 
Kiukuttaa tänään kaikki. Nälkä ja väsy. Mietin ihan turhia asioita, kuten kokeilisinko Artist trading cards -askartelua? Onko kukaan tehnyt ATC-kortteja? Minulla on jotain vanhoja jalkapallokeräilykortteja, ja mietin, voisinko käyttää niitä korttipohjina. Lievää todellisuuspakoa siis. ;)