Säännöllisen epäsäännöllisesti muistan päivittää lukemisiani, vaikka luen joka päivä. Töihin paluu - yllätys, yllätys - on lisännyt mielenkiintoani lukemista kohtaan, olenhan jatkuvasti kirjojen keskellä. Samalla olen ostanut syksyn uutuksia omaan hyllyyn ja kierrellyt kirpputoreja etsien bookcrossing-harrastukseen sopivia kirjoja. Olen myös muutamia kirjastosta poistettuja kirjoja bongannut itselleni vapauttamistarkoituksessa. Nyt olen vapauttanut kirjoja Kalajoella, Helsingissä ja Mikkelissä. Ensi viikolla varmaankin taas Mikkelissä, kun siellä olen kaksi päivää opiskelemassa. (Odotetut vapaapäivät, vaikka aiheet ovat kuivia mutta erittäin hyödyllisiä, mm. taloutta ja projektien hallintaa.)

Mirja Kuivaniemi: Tyttö ikkunan takana

Alexander McSmith: Kirahvin kyyneleet ja Kalaharin konekirjoituskoulu miehille

Pirkko Saisio: Punainen erokirja (äänikirja)

Kesken:

Virpi Hämeen-Anttila: Suden vuosi (kirjarinki)

Heli Kruger: Olen koskettanut taivasta (--> voisin laittaa kirjaringiksi, jos olet bookcrossaaja)

Patricia Cornwell: Post mortum

Seuraavana:

Tuula-Liina Varis: Vaimoni (kirjarinki)